EN
מוקד הזמנות
מוקד הזמנות: 072-3712200
א'-ה': 09:00-18:00, שישי: 09:00-13:00
הוטלס להזמנות: 072-3712200
★ 7.8
(מ-35 דירוגים)

מלון ישרוטל הנסיכה אילת

חוף טאבה תד 2323 אילת 88000, אילת

מלון הנסיכה אילת הינו המלון היוקרתי והייחודי בעיצובו. מלון הנסיכה אילת גאה להציג את מתקניו אשר הופכים כל שהייה וחופשה לחוויה לא רגילה: לרשות אורחינו לובי-בר המשקיף לים, מסעדות איכותיות, בריכת שחייה הגדולה ביותר באילת, מגלשות-מים, מפל-מים סלעי עם מערה ובר לצד הבריכה שאליו תוכלו להגיע ישירות מתוך המים, מדשאות ירוקות ומשטחי שיזוף מזמינים, מועדון לילה, אולמות אירועים ועוד. ילדכם יוכלו להעביר זמנם בכיף, צחוק, חיוכים, יצירתיות וחוויות במועדון הילדים, בבריכת השחייה המותאמת לילדים, יחד עם צוות הבידור בהופעות מהנות, מגלשת המים המרהיבה, משחקי הוידאו, משחקי השולחן ועוד ועוד. לרשות אורחינו במלון, מועדון ספא ובילויים ספורטיביים. מועדון הבריאות הינו חדש במלון הנסיכה ולרשותכם חדר כושר משוכלל, 12 חדרי טיפולים ומתוכם חדר טיפולים אחד המיועד לזוגות בלבד, ג'קוזי, אמבטית קיטור, מכון יופי, סאונה, בר מיצים בריאותי ומרענן. בנוסף בשטחי המלון להנאתכם מגרשי טניס מצוידים בכל הדרוש. לרשות אורחינו הספורטיביים מאמן אישי ישירות מבית מלון הנסיכה במגוון פעילויות ספורטיביות מקצועית. קבלת החדרים בשבת או בחגים מתאפשרת שעתיים אחרי צאת שבת/ חג ניתן להשתמש במתקני המלון גם לפני קבלת החדרים

עוד על המלון
סגור

מחירים לתאריכים נבחרים

* מחירים לדוגמא - משתנים באופן דינמי - מותנים באישור הזמנה לאחר בדיקת אשראי.

חוות דעת מלון ישרוטל הנסיכה אילת

Anatoly Mindlin (8)

1983-10-16
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

Marsel Suss (8)

1983-10-16
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

Marsel Suss (8)

1983-10-16
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8
טען תגובות נוספות
x

חוות דעת מלון ישרוטל הנסיכה אילת

Anatoly Mindlin (8)

1983-10-16
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

Marsel Suss (8)

1983-10-16
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

Marsel Suss (8)

1983-10-16
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

איסקוב לירון (8)

0000-00-00
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

mohamd hossin (8)

0000-00-00
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

tal grinberg (8)

0000-00-00
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

maayan solomon (8)

0000-00-00
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

maayan solomon (8)

0000-00-00
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

olga brusianin (8)

0000-00-00
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

mishel peri (8)

0000-00-00
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

דברים שחשוב לדעת

כללי

הגעה: יום חול- 15:00 שבת- שעתיים אחרי צאת השבת
עזיבה: יום חול- 12:00 שבת- 14:00

תנאי ביטול

נוהל ביטול בעונה רגילה: אורח שיבטל את הזמנתו עד 7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב ב 100 ש"ח דמי טיפול /ביטול או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם). ביטול או ביצוע הזמנה של פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב האורח ב-25% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל. למזמינים תינתן אפשרות אחרת לביצוע שינוי בפרק זמן של שלושה חודשים ובתנאי שהשינוי לא יעשה בפרק זמן של 3 ימי עבודה לפני מועד האירוח. במקרה זה יש לשלוח פקס שינוי ולא פקס ביטול. נוהל ביטול ביולי,אוגוסט,חגים ואירועים מיוחדים ברשת: אורח שיבטל הזמנתו עד 21 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב ב-100 ₪ דמי טיפול / ביטול או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם). במידה וביטול ההזמנה יעשה בין 21 ימי עבודה ועד ל-7 ימים מיום ההגעה, ולאחר 14 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה - יחויב האורח בסך של 25% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל. במידה וביטול ההזמנה יעשה בין 21 ימי עבודה ועד ל-7 ימים מיום ההגעה, ועד 14 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה - יחויב האורח ב – 100 ₪ דמי טיפול/ביטול או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם) . במידה וביטול ההזמנה יעשה פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב האורח ב-50% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל. למזמינים תינתן אפשרות אחרת לביצוע שינוי בפרק זמן של שלושה חודשים ובתנאי שהשינוי לא יעשה בפרק זמן של 3 ימי עבודה לפני מועד האירוח. במקרה זה יש לשלוח פקס שינוי ולא פקס ביטול. נוהל זה תקף בחגים: עצמאות,שבועות,ראש השנה,סוכות,חנוכה ,כריסמס ,פורים ופסח. בארועים ופרויקטים מיוחדים של הרשת, כדוגמת אירועי הקאמרי, פאזה מורגנה וכד'. ישרוטל שומרת לעצמה את הזכות להחיל נוהל זה גם בחגים נוצריים ומוסלמים. נוהל ביטול חבילות (טיסה ומלון): לפי נוהל ביטול מלון (הכתוב מעלה) בתוספת נוהל ביטול טיסות בהתאם לתקנון חברת התעופה

לפרטים

תנאי ביטול

נוהל ביטול בעונה רגילה: אורח שיבטל את הזמנתו עד 7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב ב 100 ש"ח דמי טיפול /ביטול או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם). ביטול או ביצוע הזמנה של פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב האורח ב-25% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל. למזמינים תינתן אפשרות אחרת לביצוע שינוי בפרק זמן של שלושה חודשים ובתנאי שהשינוי לא יעשה בפרק זמן של 3 ימי עבודה לפני מועד האירוח. במקרה זה יש לשלוח פקס שינוי ולא פקס ביטול. נוהל ביטול ביולי,אוגוסט,חגים ואירועים מיוחדים ברשת: אורח שיבטל הזמנתו עד 21 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב ב-100 ₪ דמי טיפול / ביטול או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם). במידה וביטול ההזמנה יעשה בין 21 ימי עבודה ועד ל-7 ימים מיום ההגעה, ולאחר 14 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה - יחויב האורח בסך של 25% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל. במידה וביטול ההזמנה יעשה בין 21 ימי עבודה ועד ל-7 ימים מיום ההגעה, ועד 14 ימי עבודה מיום ביצוע ההזמנה - יחויב האורח ב – 100 ₪ דמי טיפול/ביטול או 5% מערך ההזמנה הכולל (הנמוך מבניהם) . במידה וביטול ההזמנה יעשה פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד האירוח יחויב האורח ב-50% דמי ביטול מערך ההזמנה הכולל. למזמינים תינתן אפשרות אחרת לביצוע שינוי בפרק זמן של שלושה חודשים ובתנאי שהשינוי לא יעשה בפרק זמן של 3 ימי עבודה לפני מועד האירוח. במקרה זה יש לשלוח פקס שינוי ולא פקס ביטול. נוהל זה תקף בחגים: עצמאות,שבועות,ראש השנה,סוכות,חנוכה ,כריסמס ,פורים ופסח. בארועים ופרויקטים מיוחדים של הרשת, כדוגמת אירועי הקאמרי, פאזה מורגנה וכד'. ישרוטל שומרת לעצמה את הזכות להחיל נוהל זה גם בחגים נוצריים ומוסלמים. נוהל ביטול חבילות (טיסה ומלון): לפי נוהל ביטול מלון (הכתוב מעלה) בתוספת נוהל ביטול טיסות בהתאם לתקנון חברת התעופה