EN
מוקד הזמנות
מוקד הזמנות: 072-3712200
א'-ה': 09:00-18:00, שישי: 09:00-13:00
הוטלס להזמנות: 072-3712200
★ 8.4
(מ-12 דירוגים)

לאונרדו ירושלים - פתאל

★★★★
סנט ג'ורג' 9, ירושלים

מלון לאונרדו ירושלים ממוקם בלב העיר ירושלים, בנקודת מפגש ייחודית בין מזרח ומערב, ישן וחדש, מגע הקסם של היסטוריה, אווירה ורוח ועושר תרבות מודרנית. המלון נמצא במרחק 20 דקות הליכה מחומות העיר העתיקה, הוויה-דולורוזה, הכותל המערבי, שער יפו, השוק של מזרח ירושלים ומרכז העיר החדשה. המלון מציע 395 חדרים מרווחים וממוזגים כולל חדרים ללא מעשנים וחדרי נכים, חדרים מקושרים וסוויטות. בחדרים: אמבטיה ושירותים נפרדים, מיני בר/מקרר,מייבש שיער,כספת אישית, טלפון בחיוג ישיר, רדיו וטלוויזיה בכבלים. כמו כן לרשות אורחינו מרכז עסקים, שתי מסעדות, שירות חדרים בין השעות 07:00 - 24:00, בריכת שחיה חיצונית (עונתי ושעות נפרדות לנשים וגברים כל יום מלבד שבת) , אולמות אירועים, חניה תת קרקעית בתשלום, שירותי כביסה ומועדון "דולפי" לילדים (בקיץ ובחגים). במלון בית כנסת ושירותי דת נוספים בתיאום מראש. שירותים נוספים במלון שירותי דת – בית כנסת ושירותי דת נוספים (בתיאום מראש) חניה – ניתן לחנות בחניון על בסיס מקום פנוי (בתשלום) עמדת טעינה לרכבים חשמליים שירותי רופא – ניתן לקבל ביקור רופא (בתשלום) חדר כביסה ושירותי גיהוץ וניקוי יבש שירותי המרת מטבע חנות מזכרות ומתנות מרכז עסקים נגישות לאנשים עם מוגבלות למלון 5 חניות נכים במרחק 20-25 מטרים מהלובי - 2 חניות בקומה מינוס 1 ו-3 חניות בקומה מינוס 2 קיימת גישת נכים אל בית הכנסת, משחקיית הילדים ומסעדת המלון. בימים עמוסים ניתנת על פי רוב עדיפות לשחרור וקבלה מוקדמים. קיימת יציאה נגישה מהמלון לטיילת. שטח הבריכה נגיש לנכים. אין מעלון בבריכה אך יש מדרגות בצורת סולם ומעקה. מתחם הספא בקומה מינוס 1 אינו נגיש לנכים. במלון חדרים נגישים, המותאמים לאירוח בעלי מוגבלויות.

עוד על המלון
סגור

מבצעים מיוחדים

מחירים לתאריכים נבחרים

* מחירים לדוגמא - משתנים באופן דינמי - מותנים באישור הזמנה לאחר בדיקת אשראי.

חדרי לאונרדו ירושלים - פתאל

חדר נגיש

חדרים נעימים ומשפחתיים המציעים נגישות מלאה,
החל מדלת מורחבת ועד למקלחון - צריך להציג תו נכה

סוויטת אקזקיוטיב

בסוויטה סלון גדול ומפואר, מטבחון, חדר אמבטיה מרווח עם מקלחת וג'קוזי, מרפסת.
נוף לבריכה.
רק בסוויטה אחת יש ג'זוקי (818).
הסוויטה השניה (817) אותו גודל של החדר - בלי ג'קוזי

שירותי המלון

  • בריכה עונתית חיצונית
  • חדר כושר
  • מועדון ילדים
  • חדר אוכל במלון
  • אולמות אירועים במלון
  • וויפי בחדרים
  • בית כנסת
  • עמדת רכב חשמלי

חוות דעת לאונרדו ירושלים - פתאל

מיטל סמואל (9)

2023-08-11
נקיון
9
אוכל
9
מיקום
9
שירות
9
תמורה
9

לוי רוזין (10)

2023-06-04
נקיון
10
אוכל
10
מיקום
10
שירות
10
תמורה
10

איריס מלאכי (9)

2021-06-05
נקיון
9
אוכל
9
מיקום
9
שירות
9
תמורה
9
טען תגובות נוספות
x

חוות דעת לאונרדו ירושלים - פתאל

מיטל סמואל (9)

2023-08-11

אוכל מעולה

נקיון
9
אוכל
9
מיקום
9
שירות
9
תמורה
9

לוי רוזין (10)

2023-06-04

היו קשובים לכל מה שבקשנו הרבה יותר מכל מלון שהייתי

נקיון
10
אוכל
10
מיקום
10
שירות
10
תמורה
10

איריס מלאכי (9)

2021-06-05
נקיון
9
אוכל
9
מיקום
9
שירות
9
תמורה
9

אלי מסיכה (8)

2019-10-22
נקיון
8
אוכל
8
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

ליאור נהרי (9)

2018-02-01

השירות היה טוב, ארוחת הבוקר עשירה

נקיון
8
אוכל
10
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

אדוארד דוידוב (7)

2017-10-14

אוכל טוב מקלחת חמה חדר טוב וגבוה

נקיון
5
אוכל
10
מיקום
8
שירות
8
תמורה
8

תהילה אברג\'יל (10)

2017-09-05

אהבתי המון דברים ובעיקר את היחס ללקוחות מיעל המנהלת ומעובדת בשם עינעם שנמצא בחדר אכול,התייחסה בצורה מאוד אישית ונעימה ראויה לשבח

נקיון
10
אוכל
9
מיקום
10
שירות
9
תמורה
10

רחלי שרביט (7)

2015-08-23

בסך הכל מלון מאוד נחמד. אוכל טוב, נקי חדרים מרווחים ועם נוף פתוח (לא גגות בתים...) או נוף לבריכה. מבחינת המיקום - קרוב ונגיש לעיר העתיקה וכדי להגיע למרכז העיר עולים על הרכבת הקלה ונוסעים 3-4 תחנות. הבעיה העיקרית שנתקלנו בה היא החנייה: הגענו למלון וחניית המלון הייתה מלאה ?!? מול בית המלון יש מפרצים לחנייה. אף אחד מעובדי המלון לא מתריע ואומר שכמעט כל האזור אסור לחנייה, למרות ששאלנו !!! רוב המקום מוקצה לאוטובוסים, מוניות, או סתם לא ניתן להחנות בו....(גם אם קיים שילוט, כמעט ולא רואים אותו) לא ידענו - חנינו - קיבלנו דו"ח !!! כשפנינו לדלפק במלון נענינו ש"יש חניון לא רחוק מכאן...." וכשהבענו אי שביעות רצון נאמר לנו שגם חניית המלון כרוכה בתשלום - מעולם לא נתקלנו בחניית מלון, שהמתארחים בו מחוייבים בתשלום ?!? בכל אופן פרקנו את המזוודות ונסענו ל"חניון הלא רחוק...." שהיה גם לא ממש קרוב !!!! כמובן שהתענוג עלה לנו ב-50 שקלים לרכב "אהה, אתם ממלון לאונרדו, תשלמו מראש על שישי שבת... אין סיכוי שתהיה לכם חנייה..." הדבר השני שמעיב על השהות היא הבריכה הקטנטנה. בריכה מאוד קטנה, שכמובן אינה יכולה להכיל את כל אורחי המלון..... כך שביום שישי היינו צריכים לעמוד זמן מה בצד, עד שיתפנו כיסאות, וכשהתפנו התיישבנו ממש במעבר. וביום שבת לא היה שום סיכוי להתקרב לבריכה !!!! חבל.... הדבר האחרון הוא - המלון נמצא באזור של מזרח ירושלים. לנו באופן אישי הדבר לא הפריע, נהפוך הוא... יכולנו להיכנס לעיר העתיקה דרך שער יפו.... אבל כל אחד ושיקוליו....

נקיון
7
אוכל
8
מיקום
7
שירות
6
תמורה
8

דליה ירום (9)

2015-06-01

יחס, שירות ואוכל

נקיון
9
אוכל
10
מיקום
8
שירות
10
תמורה
8

מנשה כחלון (8)

2015-05-24

המיקום והשרות

נקיון
7
אוכל
7
מיקום
10
שירות
8
תמורה
8

דברים שחשוב לדעת

כללי

הגעה: בימי חול – החל מ-15:00 / בשבתות או מוצאי חג – החל מהשעה 18:00
עזיבה: בימי חול עד 11:00 / בשבת ובמוצאי חג בהתאם לתפוסה

תנאי ביטול

כל השנה למעט תאריכי עונת שיא. מרגע ביצוע ההזמנה ועד 1 ימים למועד האירוח ללא דמי ביטול. פחות מיום למועד האירוח ו/או אי הגעה - דמי ביטול מלאים- 100% עונת שיא: יולי אוגוסט וחגים - ( פסח, שבועות, ראש השנה , סוכות ): מרגע ביצוע ההזמנה ועד 7 ימים למועד האירוח ללא דמי ביטול. פחות מ 7 ימים למועד האירוח 50% מערך ההזמנה. פחות מיום למועד האירוח ו/או אי הגעה - דמי ביטול מלאים- 100%

לפרטים

תנאי ביטול

כל השנה למעט תאריכי עונת שיא. מרגע ביצוע ההזמנה ועד 1 ימים למועד האירוח ללא דמי ביטול. פחות מיום למועד האירוח ו/או אי הגעה - דמי ביטול מלאים- 100% עונת שיא: יולי אוגוסט וחגים - ( פסח, שבועות, ראש השנה , סוכות ): מרגע ביצוע ההזמנה ועד 7 ימים למועד האירוח ללא דמי ביטול. פחות מ 7 ימים למועד האירוח 50% מערך ההזמנה. פחות מיום למועד האירוח ו/או אי הגעה - דמי ביטול מלאים- 100%

שאלות נפוצות